TV toestel op ‘standby’ veroorzaakt begin van brand

TV toestel op ‘standby’ veroorzaakt begin van brand

20170220_143538Hedenochtend kreeg de brandweer om 03:35u. een melding  van een woningbrand aan de Maystraat . Toen de brandweer terplaatse was bleek dat het een binnenbrand was  in een woonruimte op het achtererf van dit adres. Volgens dhr. A. de Bies, mede eigenaar van het perceel en  electricien, moet de brand zijn ontstaan in een TV toestel dat ruim 4 maanden op ‘standby’ stond. Dhr. De Bies bewoond het pand op het voorerf, Hij gaf aan niet thuis te zijn op het moment van de brand, terwijl  een familielid dat  de achterste woonruimte bewoond, ruim 4 maanden uitlandig is. De brand in het TV toestel heeft schade gericht aan de wand, gordijnen, een deel van het plafond, Tv meubilair en enkele huishoudelijke spullen. De brand werd na 10min. Onder controle gebracht.

February 20, 2017 / Nieuws

Share the Post